The U.S. First Lady will receive payment for damages from a big newspaper

0
763

The explanatory said the article published in a double-page and online last summer included “false and defamatory claims about [Mrs Trump] which questioned the nature of her work as a professional model and republished allegations that she provided services beyond simply modeling”. The original Daily Mail story was published on 20 August 2016 under the headline “Racy photos and troubling questions about his wife’s past that could derail Trump”. Catrin Evans QC, for the Daily Mail owner Associated Newspapers, told the court that everything in the statement was accepted by the newspaper. The allegations have already been retracted and withdrawn. The apology was published in the Daily Mail and on its website. ”We accept that these allegations about Mrs Trump are not true and we retract and withdraw them. We apologize to Mrs Trump for any distress that our publication caused her,” they said.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here